Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Design Management

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Design Management Benjamin Schilbach
Libristo kód: 09525682
Nakladatelství Books on Demand, září 2015
Design unterstützt Kunden dabei, sich im gesättigten Produktmarkt zu orientieren, prägt das Image de... Celý popis
? points 132 b
1 322 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Born A Crime Trevor Noah / Brožovaná
common.buy 250
TOP
Wabi Sabi Beth Kempton / Pevná
common.buy 433
Nature Dot-to-Dot Arcturus Publishing / Brožovaná
common.buy 278
Rethinking Sitting Peter Opsvik / Brožovaná
common.buy 1 020
Practice of Art and AI Markus Jandl / Brožovaná
common.buy 1 095
Classical Literary Criticism RD Russell / Brožovaná
common.buy 265
Roman ohne U Judith W. Taschler / Pevná
common.buy 639
Time Management for Architects and Designers Thorbjoem Mann / Brožovaná
common.buy 669
Design Management Stephen Emmitt / Brožovaná
common.buy 1 364
Low-hanging Fruit Jeremy Eden / Digital
common.buy 436
Pflegephänomen Malnutrition Verena Heser / Brožovaná
common.buy 947
Thinking 101 Ranka Mulkern / Brožovaná
common.buy 248
Kid's Guide to African American History Nancy I. Sanders / Brožovaná
common.buy 365
Portakal Kokulu Masallar Kolektif / Brožovaná
common.buy 306

Design unterstützt Kunden dabei, sich im gesättigten Produktmarkt zu orientieren, prägt das Image der Anbieter und vermittelt die Sicherheit konstanter Qualität der Marken.§§Das Buch der drei Designmanagement-Experten, Peter Schreckensberger, Benjamin Schilbach und Thomas Saier, widmet sich der Thematik der "Designmanagement-Kompetenz", den damit verbundenen Prozessen sowie den möglichen Ergebnissen komplexer Marken- und Produktsysteme.§§In übergreifenden Abschnitten wird der Leser an wirtschafts- und designrelevante Aspekte herangeführt. So werden Themen wie interner Aufbau von Kompetenz(en), marktorientierter und ressourcenbasierender Ansatz als strategische Wettbewerbsvorteile, umfassende Markendehnung mit Designentscheidungen, Co-Branding, Risikominimierung durch Systemtheorie im Produktentwicklungsprozess uvm. ausführlich erläutert.§§Dieses Buch richtet sich an UnternehmerInnen und MitarbeiterInnen in Marketing- und Produktmanagement sowie Studenten der jungen Disziplin des Designmanagements.

Informace o knize

Plný název Design Management
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 164
EAN 9783734780578
ISBN 3734780578
Libristo kód 09525682
Nakladatelství Books on Demand
Váha 295
Rozměry 178 x 254 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet