Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Design als Instrument der Markenfuhrung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Design als Instrument der Markenfuhrung Thomas Willms
Libristo kód: 01591856
Nakladatelství Grin Publishing, června 2007
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mar... Celý popis
? points 111 b
1 105 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Confessions of a Former Bully Trudy Ludwig / Brožovaná
common.buy 239
Confessiones. Bekenntnisse Aurelius Augustinus / Brožovaná
common.buy 148
Artificial Inteligence / Brožovaná
common.buy 1 022
The World is So Big James Tan / Pevná
common.buy 625
AK-Muskeltests auf einen Blick Ivan Ramsak / Brožovaná
common.buy 680
Encyclopedia of Prehistory Peter N. Peregrine / Pevná
common.buy 4 671
Cardiovascular Reactivity and Stress J. Rick Turner / Pevná
common.buy 3 037
Qualit t in Organisationen Der Weiterbildung Stefanie Hartz / Brožovaná
common.buy 1 403
Agrobacterium Protocols Kan Wang / Pevná
common.buy 4 671
Digital Watermarking Ingemar J. Cox / Brožovaná
common.buy 1 540
Deutsche Bundesbank und Demokratieprinzip. Frauke Brosius-Gersdorf / Brožovaná
common.buy 2 629

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 2,0, Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, 26 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Ziel dieser Bachelor Thesis ist es zu klären, welchen Stellenwert Design als Instrument der Markenführung in Unternehmen einnimmt. Zur Analyse stütze ich mich in erster Linie auf das Buch Brand Management (englische Übersetzung) von den Niederländern Rik Riezebos, Bas Kist und Gert Kootstra. Das Überangebot der Produkte und Waren stellt die Unternehmen, gerade in den letzten Jahren, vor das Problem sich am Markt noch behaupten zukönnen. Design wird hier als eine der noch wenigen Möglichkeiten entdeckt, seine Produkte von denen der Mitbewerber abzugrenzen und so eine gute Marktpositionierung zu erlangen. Es gewinnt daher zusehends an Bedeutung.

Informace o knize

Plný název Design als Instrument der Markenfuhrung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 44
EAN 9783638656573
ISBN 3638656578
Libristo kód 01591856
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 68
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet