Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Der Wert Der Markenpersoenlichkeit

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Der Wert Der Markenpersoenlichkeit Frank Huber
Libristo kód: 08920008
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, února 2000
Michaela Weis und Frank Huber analysieren den Einfluss der kongruenten Wahrnehmung einzelner Dimensi...
? points 181 b
1 812 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Erfolgsplanung Kmu Bernd F. Pelz / Brožovaná
common.buy 859
Keys Gudmundina Haflidason / Pevná
common.buy 873
Written World Fatimah Jan / Brožovaná
common.buy 569
Personal Power Books (in 12 Volumes), Vol. VII Edward E Beals / Brožovaná
common.buy 543
Heaven Chronicles Michael Bradam / Brožovaná
common.buy 415
Simplicity of Spirituality Beverly Scott / Brožovaná
common.buy 420
Cambridge Introduction to Performance Theory Simon Shepherd / Brožovaná
common.buy 833

Michaela Weis und Frank Huber analysieren den Einfluss der kongruenten Wahrnehmung einzelner Dimensionen der Markenpersönlichkeit und der menschlichen Persönlichkeit auf das Kaufverhalten der Konsumenten.

Informace o knize

Plný název Der Wert Der Markenpersoenlichkeit
Autor Frank Huber
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2000
Počet stran 186
EAN 9783824470969
ISBN 9783824470969
Libristo kód 08920008
Váha 227
Rozměry 133 x 203 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet