Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Der Konsument

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Der Konsument Marie-Kristin Franke
Libristo kód: 02610234
Nakladatelství Springer Gabler, dubna 2014
Konsumenten fokussieren bei der Auswahl und Bewertung eines hedonischen Produktes (z.B. Süßigkeiten,... Celý popis
? points 53 b
532 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Die Kleine Raupe Nimmersatt Eric Carle / Pevná
common.buy 369
Art of Renaissance Florence, 1400-1600 L Partridge / Brožovaná
common.buy 1 208
Selected Systems from C-Cr-Fe to Co-Fe-S Materials Science and International Team / Pevná
common.buy 326 701
Big Box Schools Lori Latrice Martin / Pevná
common.buy 3 576
Instant Sales Bradley J. Sugars / Brožovaná
common.buy 614
Humanitat und Eigentum Yemen a Caylar / Brožovaná
common.buy 360
Robin Redbreast A Story for Girls Mrs. Molesworth / Brožovaná
common.buy 767
Depleted Uranium Technical Brief .S. Environmental Protection Agency / Brožovaná
common.buy 363
Overpricing Christiane Sachsenhofer / Brožovaná
common.buy 4 426
Treatise on Solid State Chemistry N. Hannay / Brožovaná
common.buy 1 540

Konsumenten fokussieren bei der Auswahl und Bewertung eines hedonischen Produktes (z.B. Süßigkeiten, Hotelzimmer mit Meerblick) maßgeblich auf dessen emotionale Bedeutung. Es gilt vereinfacht: Dinge, die sich gut anfühlen, müssen begehrenswert sein und Nutzen stiften und vice versa. Somit orientieren sich Konsumenten im Kontext hedonisch geprägter Entscheidungen und Produktkategorien weniger an dem rationalen Nutzen im Sinne des homo oeconomicus , sondern machen vielmehr ihre emotionale Reaktion auf das Produkt zur zentralen Grundlage der Bewertung. Zudem verändert sich die Evaluation ein und desselben Produktes im Zeitverlauf. Ein Verständnis von Nutzen als sich laufend änderndes Ergebnis eines emotionsbasierten, mehrphasigen Bewertungsprozesses kann helfen, die§Evaluation hedonischer Produkte durch das Marketing steuerbar zu machen.

Informace o knize

Plný název Der Konsument
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 31
EAN 9783658051884
ISBN 3658051884
Libristo kód 02610234
Nakladatelství Springer Gabler
Váha 64
Rozměry 148 x 210 x 2
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet