Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Der Einfluss Von Emotionen Auf Die Kundenzufriedenheit

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Der Einfluss Von Emotionen Auf Die Kundenzufriedenheit Kai-Michael Griese
Libristo kód: 06616094
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, listopadu 2002
Kai-Michael Griese untersucht den Einfluss längerfristig vorhandener emotionaler Dispositionen einer...
? points 168 b
1 676 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Storytelling Phebe Cramer / Pevná
common.buy 2 531
Abdominal-Typhus Friedrich Cramer / Brožovaná
common.buy 1 356
Internationale Gerechtigkeit Karl Graf Ballestrem / Brožovaná
common.buy 1 676
Solidaritat und Wohnen Ernst-Dieter Lantermann / Brožovaná
common.buy 1 812
Plasmaphysik Robert J. Goldston / Brožovaná
common.buy 1 948
BLAKE Algorithm Evaluation on ARM Processor Shilpa Chauhan / Brožovaná
common.buy 1 239
Analytic Psychology George Frederick Stout / Pevná
common.buy 12 018
Spy Capitalism Jonathan E Lewis / Brožovaná
common.buy 1 373

Kai-Michael Griese untersucht den Einfluss längerfristig vorhandener emotionaler Dispositionen einer Person auf die Kundenzufriedenheit. Diese wird anhand des Konfirmations-/Diskonfirmationsparadigma charakterisiert.

Informace o knize

Plný název Der Einfluss Von Emotionen Auf Die Kundenzufriedenheit
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2002
Počet stran 297
EAN 9783824477333
ISBN 9783824477333
Libristo kód 06616094
Váha 367
Rozměry 140 x 216 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet