Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Demand heterogeneity and interbrand competition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Demand heterogeneity and interbrand competition Juan Carlos Gázquez-Abad
Libristo kód: 06828011
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Consumers'' decisions are actually becoming more complicated. Consumers are not homogeneous; they di... Celý popis
? points 198 b
1 981 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Twelve Steps For Overeaters Elisabeth L / Brožovaná
common.buy 378
Liebeskunst. Ars amatoria vid / Brožovaná
common.buy 196
Unipotent Algebraic Groups T. Kambayashi / Brožovaná
common.buy 1 130
Du noir et blanc a la couleur Christina Goh / Brožovaná
common.buy 433
Complete Guide to DB2 Universal Database Don Chamberlin / Brožovaná
common.buy 3 364
Walking with Peety Eric O'Grey / Brožovaná
common.buy 359

Consumers'' decisions are actually becoming more complicated. Consumers are not homogeneous; they differ from each other in their preferences, their experiences, their sociodemographical characteristics. Coupled with the increasing competition in Fast Moving Consumer Goods'' sector, a very complicate framework arises. In this context, brands need to reach consumers'' mind in order to be chosen from a large choice set. in this book, we analyse how heterogeneity influences consumer choice behavior and how it can be measured. In this respect, aspects such as the influence of price, price promotions, store flyers, discounts and differences in loyalty behavior are taken into account. Arising from this framework, we aditionally analyze how brands compete for consumers'' mindspace. in order to do so, this book uses multinomial logit approach based on olive oil scanner choice data extracted from a hypermarket belonging to an international distribution group located in the South of Spain.

Informace o knize

Plný název Demand heterogeneity and interbrand competition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 396
EAN 9783639199758
Libristo kód 06828011
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 606
Rozměry 150 x 220 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet