Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Brožovaná
Kniha De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente Maria Dolors Sebó Pamies
Libristo kód: 13090451
Nakladatelství ESIC Editorial, ledna 2004
Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente,... Celý popis
? points 45 b
452 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Geometría y compasión Manuel Vázquez Montalbán / Brožovaná
common.buy 536
Ecofeminismo para otro mundo posible Alicia H. Puleo / Brožovaná
common.buy 542
Exuberancia irracional ROBERT J. SHILLER / Brožovaná
common.buy 565
Cuentos completos Mary Flannery O'Connor / Brožovaná
common.buy 374

Este libro intenta identificar cuáles son los principales antecedentes de la fidelidad del cliente, ya que de poco nos sirve decir que la fidelidad es un factor clave del éxito empresarial si no conocemos cómo podemos llegar a ella. Así pues, su objetivo

Informace o knize

Plný název De la calidad del servicio a la fidelidad del cliente
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2004
Počet stran 176
EAN 9788473563710
ISBN 8473563719
Libristo kód 13090451
Nakladatelství ESIC Editorial
Váha 330
Rozměry 170 x 240
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet