Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Data Mining from Multimedia and Human Behavioral Data

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Data Mining from Multimedia and Human Behavioral Data Wei Zhang
Libristo kód: 06827881
Nakladatelství VDM Verlag, září 2009
Object recognition/detection has always been a challenging topic for both computer scientists and ps... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Economists and the Economy Roger Backhouse / Brožovaná
common.buy 1 759
ABZ 2014: The Landing Gear Case Study Frederic Boniol / Brožovaná
common.buy 1 540
Culture and the Thomist Tradition Tracey Rowland / Brožovaná
common.buy 1 954
Attachment in Sport, Exercise and Wellness Sam Carr / Brožovaná
common.buy 1 898
staatsrechtliche Entwicklung Bosnien-Herzegowinas Sanda Alijagic / Brožovaná
common.buy 1 375
9TimeZones.Com Alan C Baird / Pevná
common.buy 829

Object recognition/detection has always been a challenging topic for both computer scientists and psychologists. We study the categorical object recognition/detection problem from views of both computer vision and human vision, with the focus on feature representation. We propose representing general object categories using multiple types of complementary features, and using AdaBoost to select the most discriminative features. We also present a computational model which describes human eye movements during a visual search task. We then incorporate our heterogeneous-feature representation into the human eye movements model, and further explore human search behavior when the search target is categorical. The model is shown to have strong agreement with human behavior. Motivated by the search behavior of humans, we propose to use multi-resolution as a general framework for object category detection which achieves real-time detection speed with fast training and high accuracy. We also explore the concept of visual similarity in humans from the point of view of nontargets .

Informace o knize

Plný název Data Mining from Multimedia and Human Behavioral Data
Autor Wei Zhang
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 120
EAN 9783639198348
ISBN 3639198344
Libristo kód 06827881
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 186
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet