Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Data Analysis and Data Mining

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Data Analysis and Data Mining Adelchi Azzalini
Libristo kód: 04535797
Nakladatelství Oxford University Press Inc, května 2012
An introduction to statistical data mining, Data Analysis and Data Mining is both textbook and profe... Celý popis
? points 403 b
4 031 včetně DPH
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 17-26 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Activity Book: Environment Age 5+ Discovery Kidz / Brožovaná
common.buy 93
Avicenna in Renaissance Italy Nancy G. Siraisi / Brožovaná
common.buy 2 098
andere Welt Daniela Adamczyk / Brožovaná
common.buy 2 485
Alfred Aschauer Felix Brandt / Brožovaná
common.buy 2 128
Defining the Family Janet L. Dolgin / Brožovaná
common.buy 970

An introduction to statistical data mining, Data Analysis and Data Mining is both textbook and professional resource. Assuming only a basic knowledge of statistical reasoning, it presents core concepts in data mining and exploratory statistical models to students and professional statisticians-both those working in communications and those working in a technological or scientific capacity-who have a limited knowledge of data mining. This book presents key statistical concepts by way of case studies, giving readers the benefit of learning from real problems and real data. Aided by a diverse range of statistical methods and techniques, readers will move from simple problems to complex problems. Through these case studies, authors Adelchi Azzalini and Bruno Scarpa explain exactly how statistical methods work; rather than relying on the "push the button" philosophy, they demonstrate how to use statistical tools to find the best solution to any given problem. Case studies feature current topics highly relevant to data mining, such web page traffic; the segmentation of customers; selection of customers for direct mail commercial campaigns; fraud detection; and measurements of customer satisfaction. Appropriate for both advanced undergraduate and graduate students, this much-needed book will fill a gap between higher level books, which emphasize technical explanations, and lower level books, which assume no prior knowledge and do not explain the methodology behind the statistical operations.

Informace o knize

Plný název Data Analysis and Data Mining
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 288
EAN 9780199767106
ISBN 0199767106
Libristo kód 04535797
Nakladatelství Oxford University Press Inc
Váha 530
Rozměry 161 x 238 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet