Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Das Markencomeback

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Das Markencomeback Stefan Wirtz
Libristo kód: 06820567
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller, listopadu 2008
Creme21, VW Scirocco, Nogger Choc, die Liste der§Markencomebacks der letzten Zeit wächst in§zunehmen... Celý popis
? points 149 b
1 486
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Plants from the Past Hugh C. Cutler / Brožovaná
common.buy 981
Neoconservative Images of the United Nations John Kaag / Brožovaná
common.buy 1 568
Morfo-genesis y nuevas estrategias de diseno Viviana Hernaiz Diez de Medina / Brožovaná
common.buy 1 568
Připravujeme
American-Built Packets and Freighters of the 1850s William L. Crothers / Brožovaná
common.buy 3 447
Darstellung karpaler Bewegungsmuster im CT Andreas Kutsam / Brožovaná
common.buy 1 308
Jade Head Patrick Grady / Brožovaná
common.buy 353
Student Learning Abroad Michael Vande Berg / Pevná
common.buy 4 808
How to Get A's in College Hundreds of Heads Books / Brožovaná
common.buy 317

Creme21, VW Scirocco, Nogger Choc, die Liste der§Markencomebacks der letzten Zeit wächst in§zunehmendem Maße. Für Markenverantwortliche stellt§sich die Frage, was bei der erfolgreichen§Neupositionierung einer stillgelegten Marke zu§beachten ist. Markenpolitische Faktoren wie das§Markenimage und die Unternehmenshistorie scheinen§eine ebenso wichtige Rolle zu spielen, wie§gegenwärtige Trends und der Einfluss der Marke in§Medien und Popkultur. Das vorliegende Buch untersucht§die Grundlagen der Markenrevitalisierung sowie§relevante Einflussfaktoren, die es im Zuge des§Positionierungsprozesses zu beachten gilt. Anhand§von Praxisbeispielen wird aufgezeigt, auf was§beim Markencomeback zu achten ist und welche§Bedeutung dieses Thema, insbesondere in Zeiten von§Konsumflauten und Wirtschaftskrisen hat. Das Buch§richtet sich an Marketing- und Werbestrategen,§Markenmanager, Trendscouts sowie alle am Thema§Interessierten.

Informace o knize

Plný název Das Markencomeback
Autor Stefan Wirtz
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 124
EAN 9783639117257
Libristo kód 06820567
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Müller
Váha 182
Rozměry 149 x 220 x 35
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet