Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Customer Satisfaction In Organized Retailing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer Satisfaction In Organized Retailing Suresh Reddy Jakka
Libristo kód: 02208251
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, října 2013
Customers evaluate customer service by comparing their perceptions of the service delivered with the... Celý popis
? points 222 b
2 222 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Nejkrásnější pohádky Gabriela Kopcová / Pevná
common.buy 72
Giuseppe Verdi Arthur Neisser / Brožovaná
common.buy 414
ELABORER UN COURS DE FLE Janine Courtillon / Brožovaná
common.buy 2 122
Practically Raw Amber Shea Crawley / Brožovaná
common.buy 538
Hal Becker's Ultimate Sales Book Hal Becker / Brožovaná
common.buy 438
Baseball beyond Borders Frank P Jozsa / Pevná
common.buy 3 455
Machine Learning: ECML-93 Pavel B. Brazdil / Brožovaná
common.buy 1 540
Badger, Boomer and Bathroom Bob John Wilson / Brožovaná
common.buy 266
Foundations for Microwave Circuits Gilbert H. Owyang / Brožovaná
common.buy 1 540
Scripts and Scenarios Richard Andrews / Brožovaná
common.buy 1 470
Story of Surnames and Geneaology Bowman / Brožovaná
common.buy 972
Manual Of Fire Assaying Charles Herman Fulton / Brožovaná
common.buy 796

Customers evaluate customer service by comparing their perceptions of the service delivered with their expectations. Thus, to improve service, retailers need to close the gaps between the service delivered and the customers expectations. This gap may be reduced by knowing what customers expect. Customer satisfaction is a growing concern among businesses, throughout the world particularly in service sectors like retailing,. Today, manufacturing and service companies, large and small, use satisfaction research to determine the critical product and service attributes that provide customer satisfaction. Retailers need to concentrate majorly on various factors of Customer purchasing patterns, Product/Service parameters, Interior atmosphere, Internal/External facilities, Customer support staff, Store brand products. For the study,a sample size of 1200 customers was selected from three retail malls from Hyderabad city,India namely, Hyderabad Central, City Centre, and MPM mall, Sample is drawn from each mall 400 customers were selected with systematic random sampling. To analyze the data various statistical tools like chi-square test, means, factor analysis,etc.,are used.

Informace o knize

Plný název Customer Satisfaction In Organized Retailing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 396
EAN 9783659145001
Libristo kód 02208251
Váha 608
Rozměry 150 x 220 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet