Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Customer IMPACT Agenda

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Customer IMPACT Agenda Phil Winters
Libristo kód: 11617012
Nakladatelství Philip Winters, srpna 2014
For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of... Celý popis
? points 80 b
795 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Anakondas Lutz Dirksen / Pevná
common.buy 1 012
Rozgrzewanie uwagi - wyczerpywanie woli - uleglosc Slawomir Spiewak / Brožovaná
common.buy 233
Musikantengrüáe Hippacher Musikanten / Audio CD
common.buy 448
Academic posters Larissa D'Angelo / Brožovaná
common.buy 3 983
Bedford County Ben Martin / Brožovaná
common.buy 540
Le Nouvel Océan Benoît Jalaber / Pevná
common.buy 651
Sporadic Too: Infections Kneel Downe / Brožovaná
common.buy 441
International Who's Who in Poetry 2017 Europa Publications / Pevná
common.buy 11 705
Militant Publics in India A. Valiani / Brožovaná
common.buy 1 540
Adverse Effects of Engineered Nanomaterials Bengt Fadeel / Brožovaná
common.buy 4 871

For a customer strategy to be effective in the acquisition of new customers and the strengthening of existing relationships, it needs to reach them throughout their entire purchase decision cycle. To achieve this, it's important to understand the entire customer experience long before they may be in touch with your organization. Effectively: seeing your own organization from the viewpoint of your customers. Once you've taken your customer's perspective and considered their preferred touchpoints, you will discover surprising new customer interaction opportunities and business approaches. This also gives you the ability to prioritize and gain more value from your existing initiatives. Phil Winters explains how both BtoC and BtoB organizations can come to understand their customers in the age of customer control, digital communication, social media and big data. You will learn about productive strategies that harmonize modern and traditional touchpoints to not only satisfy but measurably delight customers. The various methods are illustrated through diverse practical examples. In addition, a complete "how to" section, including online workshop material, is included to help readers put the ideas in practice.

Informace o knize

Plný název Customer IMPACT Agenda
Autor Phil Winters
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2014
Počet stran 250
EAN 9780990466703
ISBN 0990466701
Libristo kód 11617012
Nakladatelství Philip Winters
Váha 513
Rozměry 156 x 234 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet