Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Customer behaviour in credit market

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Customer behaviour in credit market Lejniece Ilona
Libristo kód: 09085166
Nakladatelství GlobeEdit, října 2014
For a long time there has been a presumption that a consumer is rational creature, and that consumer... Celý popis
? points 102 b
1 018 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Look who's home for dinner! Marion Wright / Brožovaná
common.buy 228
Moloch Emil Gerhäuser / Brožovaná
common.buy 419
Allgemeine und Technische Chemie Axel Sch Nbucher / Brožovaná
common.buy 1 418
BEST OF BELWIN JAZZ PIANO Alfred Music / Brožovaná
common.buy 295
Th. Fontanes Briefe an seine Familie Theodor Fontane / Brožovaná
common.buy 648
Computational Linguistics and Natural Language Processing Syed Zahidur Rashid / Brožovaná
common.buy 2 011
UTTA Drivel Too Alan Pinkett / Brožovaná
common.buy 410
Studies of Cave Sediments John Mylroie / Brožovaná
common.buy 4 671
Transformation of Rural Life Jane Adams / Brožovaná
common.buy 1 566

For a long time there has been a presumption that a consumer is rational creature, and that consumer behavior can be predicted, but market situation and activities of market participants influence this process. Consumer behavior is affected by consumer attitude towards market entities, as well as impact of various internal and external factors on the consumer's decision to build credit relations. This book offers a methodology of credit relations that is suitable for credit market sphere, types of borrowers and marketing strategies according to consumer age group. Two separate surveys were analyzed to identify influence of factors to consumer behavior and decision-making process, taking and fulfilling credit obligations to determine the priority needs of borrowers in the credit market, as well as the priority marketing efforts that affect the borrowers' decision to build credit relations. This analysis provides insight into how consumer behavior and preferences can be explained by the factorial indicators, social norms and social situations, and is particularly useful for marketing and communications professionals, students, and anyone interested.

Informace o knize

Plný název Customer behaviour in credit market
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 72
EAN 9783639755480
ISBN 3639755480
Libristo kód 09085166
Nakladatelství GlobeEdit
Váha 118
Rozměry 152 x 229 x 4

Kategorie

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet