Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Culture and Economy in the Age of Social Media

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Culture and Economy in the Age of Social Media Christian Fuchs
Libristo kód: 09030875
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd, ledna 2015
Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that di... Celý popis
? points 173 b
1 729 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Street Fighter Legends: Chun-li Siu-Chong Ken / Pevná
common.buy 723
My Less Than Secret Life Jonathan Ames / Brožovaná
common.buy 564
Ein Leuchten Franziskus Wendels / Pevná
common.buy 399

Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that diverse stakeholders and participants give to platforms. It also requires us to analyse how social media companies try to make profits, how and which labour creates this profit, who creates social media ideologies, and the conditions under which such ideologies emerge. In short, understanding social media means coming to grips with the relationship between culture and the economy. In this thorough study, Christian Fuchs, one of the leading analysts of the Internet and social media, delves deeply into the subject by applying the approach of cultural materialism to social media, offering readers theoretical concepts, contemporary examples, and proposed opportunities for political intervention.§Culture and Economy in the Age of Social Media is the ultimate resource for anyone who wants to understand culture and the economy in an era populated by social media platforms such as Twitter, Facebook, and Google in the West and Weibo, Renren, and Baidu in the East. Updating the analysis of thinkers such as Raymond Williams, Karl Marx, Ferruccio Rossi-Landi, and Dallas W. Smythe for the 21st century, Fuchs presents a version of Marxist cultural theory and cultural materialism that allows us to critically understand social media's influence on culture and the economy.

Informace o knize

Plný název Culture and Economy in the Age of Social Media
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 418
EAN 9781138839311
ISBN 1138839310
Libristo kód 09030875
Nakladatelství Taylor & Francis Ltd
Váha 666
Rozměry 151 x 230 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet