Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Cultural Values in Chinese Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Cultural Values in Chinese Advertising Silvia Schön
Libristo kód: 06815539
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., července 2008
'Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Authoritarian Brazil Alfred Stephan / Brožovaná
common.buy 739
COREMICROECONOMICS COURSETUTOR Gerald W. Stone / Brožovaná
common.buy 1 116
Připravujeme
Science Fiction Hall of Fame. Bd.2 Robert Silverberg / Brožovaná
common.buy 484
Clinical Investigations in Gastroenterology I. Bouchier / Brožovaná
common.buy 3 037

'Success depends upon previous preparation, and without such preparation there is sure to be failure.' These words from the Chinese philosopher Confucius should be taken to heart by every company planning operations in China. The role of advertising is crucial as it is the first point of contact between consumer and product/brand. Cultural misunderstandings can happen easily and determine success or downfall. This research paper gives an insight into Chinese cultural values and what role they play in advertising. Cultural theories and models are applied to China and the development of advertising in the country is reviewed. As language is a fundamental part of culture, a closer look at brand naming decision factors is taken. Examples of Chinese and international advertisements published in China are analysed and findings show that culture does play an important role but the necessity of intercultural marketing in today's business world is still undervalued. For only with a solid knowledge of the market and its culture can the Chinese challenge be mastered successfully. This book is directed to everybody doing business in China and being interested in this fascinating culture.

Informace o knize

Plný název Cultural Values in Chinese Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 84
EAN 9783639061444
ISBN 3639061446
Libristo kód 06815539
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 128
Rozměry 155 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet