Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Cross-Cultural Personal Selling

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Cross-Cultural Personal Selling Anna Antczak-Barzan
Libristo kód: 15869858
Nakladatelství Springer International Publishing AG, července 2017
Providing in-depth analysis, this book enables readers to understand the theoretical aspects of pers... Celý popis
? points 168 b
1 676 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Great Motorcycle Tours of Europe Colette Coleman / Pevná
common.buy 884
TOP
Contemporary Landscapes in Mixed Media Soraya French / Pevná
common.buy 526
TOP
Hindi bolo! Teil 1 Ines Fornell / Brožovaná
common.buy 922
I Want to Be a Doctor Laura Driscoll / Brožovaná
common.buy 142
Mascotas Callery / Leporelo
common.buy 162
Holistic Nursing Barbara Montgomery Dossey / Pevná
common.buy 3 996
Revising the Clinic Meegan Kennedy / Brožovaná
common.buy 1 287
MINDFULNESS PARA REDUCIR EL ESTRES ELISHA GOLDSTEIN / Pevná
common.buy 971
Servitud IV, Iccrins BOURGIER / Brožovaná
common.buy 469
RIGBY PM PLATINUM COLL Various / Brožovaná
common.buy 427
COMMISSION ON TECHNICAL INSTRUCTION, APP FRANCE MIN. DE L'AGR / Pevná
common.buy 846

Providing in-depth analysis, this book enables readers to understand the theoretical aspects of personal selling and explores the difficulties of selling services which are sensitive to cultural, age and gender differences, and to customers originating from diverse cultural zones. Agents and personal sellers must be aware of these differences and be familiar with the expectations of customers. Cross-cultural Personal Selling provides extensive empirical research results with special emphasis on competences, skills and qualifications of personal sellers which are necessary for successful, effective and efficient promotion campaigns aimed at customers from different cultures. Academics of international marketing and promotion will find this study extremely useful, as well as practitioners looking to expand their knowledge on personal selling.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet