Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Critical Shopping Experiences

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Critical Shopping Experiences Adrienne Steffen
Libristo kód: 07093917
Nakladatelství Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften AG, prosince 2012
There is a recent marketing trend to make shopping a positive experience for the consumer. A pleasan... Celý popis
? points 305 b
3 045
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Paul, Moses and the History of Israel Scott J. Hafemann / Brožovaná
common.buy 1 449
Managing Performance in the Public Sector Hans de Bruijn / Pevná
common.buy 6 132
Design Engineering Stanislav Hosnedl / Pevná
common.buy 6 132
Recovering Scotland's Slavery Past DEVINE TOM M / Pevná
common.buy 3 012
Hitler and His Allies in World War Two Jonathan Adelman / Brožovaná
common.buy 1 417
Swift and Others Claude Rawson / Pevná
common.buy 3 069
Treatment of Tannery Waste Water Sheikh Moni / Brožovaná
common.buy 1 308
Ask Mi-Ling! Mi-Ling Stone Poole / Brožovaná
common.buy 270
Business Modelling Using Petri Nets Approach Ernest Anye Fongwa / Brožovaná
common.buy 1 851
Woman Who Attracted Money Steve Chandler / Brožovaná
common.buy 317
Cooperative Traffic Information Systems Jedrzej Rybicki / Brožovaná
common.buy 2 370

There is a recent marketing trend to make shopping a positive experience for the consumer. A pleasant store environment is created with lights, music, an attractive store layout, and friendly service personnel so that shopping has become fun, just like a visit to the movie theatre. The pleasant store atmosphere created seeks to enhance the consumers experience and encourages purchases by uplifting consumer mood. Although retailers today expend a lot of resources to create a pleasant store environment, they know little about the overall effects on consumer affect and behaviour. The presented research studies consumers affective reactions to naturally occurring shopping experiences in shopping centres, with the overall aim to investigate consumers emotional and behavioural reactions. A hierarchical emotion descriptor model is developed and tested for an integrated understanding of consumers reactions to shopping experiences. The book concludes with the discussion of managerial implications.

Informace o knize

Plný název Critical Shopping Experiences
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 560
EAN 9783838135328
ISBN 3838135326
Libristo kód 07093917
Váha 812
Rozměry 152 x 229 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet