Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Crisis Communication in a Digital World

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Crisis Communication in a Digital World Mark Sheehan
Libristo kód: 09204222
Nakladatelství Cambridge University Press, dubna 2015
Crisis Communication in a Digital World provides an introduction to major crisis communication theor... Celý popis
? points 141 b
1 412 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Unrestricted Warfare James F. Derose / Pevná
common.buy 782
Jesse's Wife Annamaria Q Proctor / Brožovaná
common.buy 529
Religion in the Achaemenid Persian Empire Diana Edelman / Pevná
common.buy 5 344
All Together Now Lee / Brožovaná
common.buy 410
Life as a Whole Jessica Laroche / Pevná
common.buy 585
Words for Warning Nash / Brožovaná
common.buy 436
Stories from Quechan Oral Literature Professor Amy Miller / Brožovaná
common.buy 911
Revelation Unsealed Salerno / Brožovaná
common.buy 440
Bulldozed Carla T. Main / Pevná
common.buy 601
ANDANTE & RONDO CAPRICCIOSO OP14 FELIX MENDELSSOHN / Brožovaná
common.buy 174
Family Tyme! Don't Get Caught Up! Pamela J Hayes / Brožovaná
common.buy 288
Spiritual Breadcrumbs from the Universe Jim Brown / Brožovaná
common.buy 515

Crisis Communication in a Digital World provides an introduction to major crisis communication theories and issues management, using practical examples from Australia and New Zealand. The book examines how public relations can influence the nature of a crisis and the impact of its aftermath. It explores the role of PR specialists in different crisis situations - including natural disasters and morphing crises - and examines the challenges they face in a world where social media is a key source of communication. Readers are provided with an in-depth understanding of crisis communication and issues management through practical approaches, strategies and skills, which are supplemented by relevant theories based on evidence and experience. International perspectives have been included throughout to illustrate the impact of multinational companies on the digital world, including global media cycles and social media activism. Each chapter explores a different aspect of communications, including media, natural disasters and celebrity crises.

Informace o knize

Plný název Crisis Communication in a Digital World
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 350
EAN 9781107678231
ISBN 1107678234
Libristo kód 09204222
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 424
Rozměry 253 x 192 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet