Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Creative Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Creative Strategy Duggan
Libristo kód: 01199850
Nakladatelství Columbia University Press, prosince 2012
William Duggans 2007 book, Strategic Intuition, showed how innovation really happens in business and... Celý popis
? points 59 b
586 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Creative Confidence DAVID KELLEY AND TOM / Brožovaná
common.buy 283
TOP
Creative Strategy & the Business of Design Douglas Davis / Brožovaná
common.buy 464
TOP
Introducing the Creative Industries Rosamund Davies / Brožovaná
common.buy 1 194
Creative Haven Midnight Forest Coloring Book Lindsey Boylan / Brožovaná
common.buy 166
Vital Contact Patrick Chura / Brožovaná
common.buy 1 815
Aviation at the Edge John Flexman / Brožovaná
common.buy 473
Decision Making Under Uncertainty Claude Greengard / Pevná
common.buy 3 037
Připravujeme
Jagdrecht im Freistaat Bayern Jürgen Wolsfeld / Brožovaná
common.buy 522
Die Kunst des reinen Satzes in der Musik Johann Philipp Kirnberger / Brožovaná
common.buy 1 332

William Duggans 2007 book, Strategic Intuition, showed how innovation really happens in business and other fields and how that matches with what modern neuroscience tells us about how creative ideas form in the human mind. In his new book, Creative Strategy, Duggan offers a step-by-step guide to help you and your company put that same method to work for your own innovations. Duggan shows how creative strategy follows the natural three-step method of your own brain: it breaks down a problem into parts, and then searches for past examples in your memory to come up with a new combination to solve the problem. Thats how innovation really happens. He explains how to follow these three steps to innovate in business or any other field as an individual, a team, or a whole company. The crucial middle step - a search for past examples - takes you beyond your own brain to a what-works scan of what others have done within and outside of your company, industry, and country. It is a global search for good ideas to combine as a new innovation.

Informace o knize

Plný název Creative Strategy
Autor Duggan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 176
EAN 9780231160520
ISBN 0231160526
Libristo kód 01199850
Nakladatelství Columbia University Press
Váha 392
Rozměry 152 x 229 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet