Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Creating Collaborative Advantage

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Nakladatelství SAGE Publications Ltd, května 1996
Inter-organizational collaboration is becoming increasingly significant as a means of achieving orga... Celý popis
? points 378 b
3 784 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Little Book of Cats Orange Hippo! / Pevná
common.buy 184
Les tribulations d'un chinois en Chine Jules Verne / Brožovaná
common.buy 293
Walking In The Rain Minister Mike / Brožovaná
common.buy 211
Pardoner's Wallet Samuel McChord Crothers / Pevná
common.buy 896
Study Guide for Samuel Taylor Coleridge's Frost at Midnight Cengage Learning Gale / Brožovaná
common.buy 315

Inter-organizational collaboration is becoming increasingly significant as a means of achieving organizational objectives in turbulent environments. Yet it is not an easy process to implement successfully. Drawing on the work of authors with a high level of relevant experience, this volume provides a thought-provoking and accessible introduction to the theory and practice of 'creating collaborative advantage'. The first part of the book develops a framework of key dimensions for understanding collaboration. Different perspectives highlight the diversity of rationales and contexts involved, and the range of elements which need to be considered and addressed when embarking on collaborative endeavours. The second section focuses in more detail on collaboration in practice. It examines the problems that can occur when different 'stakeholders', who frequently hold different aims, cultures, procedures, professional languages and power resources, work across organizational boundaries. The last section addresses specifically the processes of acting as a facilitator to collaborative groups.It discusses how and why a third party facilitator role can be helpful, and explores the various processes and techniques that can be used.

Informace o knize

Plný název Creating Collaborative Advantage
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1996
Počet stran 200
EAN 9780803974982
ISBN 0803974981
Libristo kód 04715059
Nakladatelství SAGE Publications Ltd
Váha 420
Rozměry 156 x 234
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet