Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Creating and Sustaining Competitive Advantage

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Creating and Sustaining Competitive Advantage Chandra S. Mishra
Libristo kód: 15822847
Nakladatelství Springer International Publishing AG, června 2017
This book develops a unified framework to explain the phenomena of competitive advantage and firm va... Celý popis
? points 368 b
3 682
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The Practice of Management Peter F. Drucker / Brožovaná
common.buy 386
Christmas Fiddler Huws Jones / Kniha
common.buy 356
It's All In Your Head Rae Earl / Brožovaná
common.buy 294
Historisches und biblisches Israel Reinhard Gregor Kratz / Brožovaná
common.buy 690
Bhagavad Gita Dhyana Yoga - Essence & Sanskrit Grammar Ashwini Kumar Aggarwal / Brožovaná
common.buy 468
Immunologie im »kleinen Staat« DDR Sophie Meyer / Brožovaná
common.buy 706
HMH COLL Holt McDougal / Brožovaná
common.buy 1 491
Leitfaden der Weltgeschichte Wilhelm Grauert / Brožovaná
common.buy 570
Eggshells In My Omelette Anson Berberich / Pevná
common.buy 363
Law and Development in East and South-East Asia Christoph Antons / Brožovaná
common.buy 1 682

This book develops a unified framework to explain the phenomena of competitive advantage and firm value creation in dynamic environments. Through a new strategic value creation theory, it explores how a firm can measure and sustain its competitive advantage through management incentives, capital market forces, organizational culture and structure, and social complexity. It also considers how management can utilize their resources and capabilities, shadow options, product market forces, customer needs, and organizational learning as a means to differentiate them from the competition. With an innovative approach to theory and research, it will be positioned to inform both scholars and practitioners in management, business strategy, and entrepreneurship on the process of competitive and sustainable value creation.

Informace o knize

Plný název Creating and Sustaining Competitive Advantage
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 376
EAN 9783319545394
ISBN 3319545396
Libristo kód 15822847
Váha 6014
Rozměry 148 x 210 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet