Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Corporate Social Responsibility in the Digital Age

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Corporate Social Responsibility in the Digital Age Ana Adi
Libristo kód: 09038355
Nakladatelství Emerald Publishing Limited, března 2015
Over the past half century, corporate social responsibility has become an important concept in manag... Celý popis
? points 450 b
4 500 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
El principito Antoine de Saint-Exupery / Brožovaná
common.buy 185
TOP
Total Recall Arnold Schwarzenegger / Brožovaná
common.buy 245
TOP
Affinity Sarah Waters / Brožovaná
common.buy 283
Corporate Social Responsibility Philip Kotler / Pevná
common.buy 857
Fabulous Fat Quarter Bags Susan Briscoe / Brožovaná
common.buy 563
Corporate Social Responsibility Esben Rahbek Gjerdrum Pedersen / Brožovaná
common.buy 1 569
Allgemeine deutsche Biographie Fritz Gerlich / Brožovaná
common.buy 945

Over the past half century, corporate social responsibility has become an important concept in management, marketing and communication literature. In the past twenty years a visible shift has been made into what was written about CSR: a move away from the financial benefits derived from such activities towards reputational impact, stakeholder relationships and communication with a wide range of audiences being noted. With social and digital media reshaping the way in which business is conducted, and with the number of companies embracing the new social medium for their marketing and communication programmers, this book re-examines CSR practices from a digital perspective. In doing so, it revisits some of the theoretical discussions about CSR while inquiring whether and how CSR can be applied online. This book examines key conceptual insights about corporate social responsibility and digital and social media, and explores best practices for online CSR. In this way, the volume explores the impact and influence of the new "social" on responsibility and its feasibility, measurability and success in a boundary-less world.

Informace o knize

Plný název Corporate Social Responsibility in the Digital Age
Autor Ana Adi
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 288
EAN 9781784415822
ISBN 1784415820
Libristo kód 09038355
Nakladatelství Emerald Publishing Limited
Váha 552
Rozměry 236 x 161 x 27
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet