Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy Kathrin Bauer
Libristo kód: 04334049
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., srpna 2008
Economic developments of the last several decades§have changed the economic and social structures of... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kiss of a Demon King Kresley Cole / Brožovaná
common.buy 261
Cat O' Nine Tales Jeffrey Archer / Pevná
common.buy 787
Advances in Biomagnetism Samual J. Williamson / Brožovaná
common.buy 3 037
Ai Ore!, Vol. 3 Mayu Shinjo / Brožovaná
common.buy 282
Konzept des Ethnopluralismus in der Neuen Rechten Andreas Beisbart / Brožovaná
common.buy 936
Corporate Governance Samuel O. Idowu / Pevná
common.buy 1 344
Připravujeme
Book of Potentially Catastrophic Science Sean Connolly / Brožovaná
common.buy 293
Book of Contrasts Dave Strickland / Brožovaná
common.buy 442

Economic developments of the last several decades§have changed the economic and social structures of§industrialized and developing countries, leading to§new business opportunities but also to terrifying§social risks and rising ecological catastrophes§worldwide. Multinationals are increasingly expected§by their stakeholders to find strategies and ways to§respond to these global challenges, to play a more§active role in addressing social issues, and to take§responsibility for their actions in developing§countries. Kathrin Bauer describes in her report how§corporations can balance these societal demands and§stakeholders expectations with the goals of their§company by using corporate social responsibility§(CSR) as a public relations strategy. She explains§how CSR can be used proactively as an opportunity to§improve a corporation s image and financial success§and/or reactively as a response to arising conflicts§and crises. Both strategic approaches are discussed§in detail and illustrated with practical examples§from business operations in Latin America. The report§is aimed at CSR and communications managers as well§as those interested in responsible business operations.

Informace o knize

Plný název Corporate Social Responsibility (CSR) as a Public Relations Strategy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 96
EAN 9783639078657
ISBN 3639078659
Libristo kód 04334049
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 141
Rozměry 152 x 229 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet