Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Zásilkovna 44 Kurýr GLS 74 PPL 99

Corporate Social Responsibility and Consumer Identification

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Social Responsibility and Consumer Identification Owino Phyllis Osodo
Libristo kód: 09266278
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, dubna 2015
This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four diffe... Celý popis
? points 107 b
1 072 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP Nové
Omniscient Reader's Viewpoint, Vol. 3 Hye Young Im / Brožovaná
common.buy 407
A Child's Introduction to Egyptology Sara Mulvanny / Pevná
common.buy 408
Nové
Emil und die Detektive Walter Trier / Pevná
common.buy 327
Připravujeme
101 Top Tips for HPLC Beginners Stavros Kromidas / Brožovaná
common.buy 1 379
Virgin Birth of Christ J Gresham Machen / Brožovaná
common.buy 671
DOROTEA LA VACA VIAJERA Y EL MISTERIO DE LA NUBE LUCIANO SARACINO / Brožovaná
common.buy 399
Taking the Sell out of Sales NATALIE KLUN / Brožovaná
common.buy 208
Los persas Esquilo / Brožovaná
common.buy 396
Rotordynamics of Automotive Turbochargers Hung Nguyen-Schäfer / Pevná
common.buy 5 488
Legenderry: Green Hornet Daryl Gregory / Brožovaná
common.buy 464
Ergebnisse Der Inneren Medizin Und Kinderheilkunde M. v. Pfaundler / Brožovaná
common.buy 1 676
Anna Karenina Leo Tolstoy / Brožovaná
common.buy 466
Lincoln and Grant Edward H. Bonekemper / Brožovaná
common.buy 398
Připravujeme
Rescued Dog Problem Solver TRACY J LIBBY / Pevná
common.buy 407

This book discusses the moderating role of personality traits on the relationship between four different dimensions of Corporate Social Responsibility (CSR) - economic, philanthropic, ethical and legal - and consumer identification, among clients of Safaricom in Kajiado County, Kenya. The author focuses on consumers' resonance with the various CSR programmes and the moderating effects of individual personality traits. She asserts that personality traits play a role in the relationship between CSR and Consumer Identification. Consequently, organisations should be cognizant of this fact and engage in various CSR programmes in order to tap into the different personality traits. The author recommends that individual preferences of CSR programmes should be identified by organisations in Africa so as to contribute to sustainable development. This book is highly recommended for organization managers, CEOs, scholars and policy makers within government.

Informace o knize

Plný název Corporate Social Responsibility and Consumer Identification
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 136
EAN 9783659678301
Libristo kód 09266278
Váha 219
Rozměry 150 x 220 x 8
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet