Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Corporate Greening

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Greening Bozena Guziana
Libristo kód: 02201463
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2012
The environmental technology (ET) and cleantech sectors are characterized by product related environ... Celý popis
? points 131 b
1 307 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Beautiful Liar Natasha Knight / Brožovaná
common.buy 330
Confetti Confidential Holly McQueen / Brožovaná
common.buy 229
Připravujeme
Tauben im Gras Wolfgang Koeppen / Brožovaná
common.buy 205
God, Gulliver, and Genocide Claude Rawson / Pevná
common.buy 3 662
Advances in Accounting Education Dorothy Feldmann / Pevná
common.buy 3 592
10 Jahre Freiheit, 6 Audio-CD Natascha Kampusch / Audio CD
common.buy 495
Climate Change Justice Eric A. Posner / Pevná
common.buy 869
Humanitare Interventionen der USA seit 1990 Veronika Seitz / Brožovaná
common.buy 1 813
Adam and Eve in Seventeenth-Century Thought Philip C. Almond / Pevná
common.buy 3 218
Lord Dolphin Harriet A. Cheever / Brožovaná
common.buy 622
Total Quality Management (TQM) im Leisure Travel Sabrina Weicker / Brožovaná
common.buy 1 149

The environmental technology (ET) and cleantech sectors are characterized by product related environmental profile which constitutes the legitimacy of these sectors and contributes to recognition as green sectors. One can wonder if the product related greenness of the ET sector also means that companies in this sector set and implement environmental goals relating to their own activities and manufacturing processes. This book contributes to understanding of greening in general and in the ET sector through highlighting the distinction between product and production related environmental impacts and activities. This distinction can be basis for defining corporate environmental profiles, corporate greening, and for defining green and green-green business as well as environmental leaders. The distinction between product and production related environmental initiatives as well as the other dimensions of the model of environmental profile can support companies in their communication of environmental performance and environmental activities as well as consumers and researchers in their critical evaluation of environmental corporate policy approach.

Informace o knize

Plný název Corporate Greening
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 124
EAN 9783659432859
Libristo kód 02201463
Váha 203
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet