Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Corporate Environmental Strategies and Value Creation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Corporate Environmental Strategies and Value Creation
Libristo kód: 33635072
Nakladatelství Springer Nature Switzerland AG, února 2021
The rise of sustainability has swept away the traditional views about firms' competitiveness, surviv... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Girls of Fate and Fury Natasha Ngan / Brožovaná
common.buy 396
Douglas / Brožovaná
common.buy 287
Brocéliande T07 / Brožovaná
common.buy 544
FRANCAIS 5EME LIVRE UNIQUE MANUEL 2006 Françoise Colmez / Pevná
common.buy 792
?Bingo! / Brožovaná
common.buy 885
DIARIO DE UN PERFECTO ABANDONADO CARLOS SALEM / Brožovaná
common.buy 422
Claude Nougaro, le parcours du coeur battant Christian Laborde / Brožovaná
common.buy 922
Fioracitta / Pevná
common.buy 1 276

The rise of sustainability has swept away the traditional views about firms' competitiveness, survival and profitability, advocating new approaches. Although the strategic decisions on sustainable issues become more important, many firms have erroneously narrow view of environmental strategies and related practices generally have only an outward-looking focus. In line with these considerations, this book aims to investigate the "environmental dimension" as a new "strategic variable" for contributing to strengthen the competitive positioning of firms and to increase the value creation process. The author provides a comprehensive framework for green management by highlights practices and tools to translate strategy into effective environmental ideas. The focus is on goals and actions, from a side, and on the implementation of appropriate control systems useful for monitoring the results of environmental performance, on the other. As such, the book enriches sustainability literature, offers new insights for scholars, and provides implications for practitioners involved in green management.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet