Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Corporate Communication and Media Relations

Kniha Corporate Communication and Media Relations Goodman
Libristo kód: 01220087
Nakladatelství Business Expert Press, února 2012
About the Book §The chief communication officer at a Fortune 500, multi-national corporation today f... Celý popis
? points 47 b
467 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Margaret Bourke-White and the Dawn of Apartheid Alex Lichtenstein / Pevná
common.buy 1 240
Die weisse Rose Inge Scholl / Brožovaná
common.buy 280
When China Ruled the Seas Louis Levathes / Brožovaná
common.buy 464
Learning About Learning Disabilities Bernice Wong / Pevná
common.buy 2 759
Only Thing That Matters Neale Donald Walsch / Brožovaná
common.buy 414
Vyložené knihy Marek Vajchr / Brožovaná
common.buy 165
Daseinsvorsorge und Vergaberecht. Volker Schneiderhan / Brožovaná
common.buy 2 238
Quintinshill Conspiracy Adrian Searle / Pevná
common.buy 997
Připravujeme
Blueprints 2 Lorraine Williams / Brožovaná
common.buy 1 328
Bbboing Lloyd Robson / Brožovaná
common.buy 353
Slave Across the Street Theresa Flores / Brožovaná
common.buy 322
Forty Years a Gambler on the Mississippi George H. Devol / Brožovaná
common.buy 767

About the Book §The chief communication officer at a Fortune 500, multi-national corporation today faces the challenges of a rapidly changing global economy, a revolution in communication channels fueled by the Internet, and a substantially transformed understanding of what a 21st century corporation stands for. This book investigates these forces and the specific communication challenges that they pose for the global corporation. Designed for the professional whose position requires the creation and management of an organization's communications, this book applies strategic approaches to tactical written and oral communication, and includes a particular emphasis on problem solving and analytical techniques appropriate to global corporate environments. §Author Biography §Michael Goodman New York, NY; Professor and Director of the MA in Corporate Communication; Baruch College, The City University of New York§Peter B. Hirsch Peter B. Hirsch runs an independent consulting firm specializing in corporate reputation and issues management with more than 25 years experience in counseling global corporations. He has counseled participants in a variety of issues, including junk bonds

Informace o knize

Plný název Corporate Communication and Media Relations
Autor Goodman
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 145
EAN 9781606493083
ISBN 1606493086
Libristo kód 01220087
Nakladatelství Business Expert Press
Váha 233
Rozměry 154 x 230 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet