Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Content - The Atomic Particle of Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Content - The Atomic Particle of Marketing Rebecca Lieb
Libristo kód: 14213035
Nakladatelství Kogan Page Ltd, června 2017
Content, in all its forms, is the single most critical element of any marketing campaign. Finding a... Celý popis
? points 97 b
967 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Valuable Content Marketing Sonja Jefferson / Brožovaná
common.buy 898
Aikido und die dynamische Sphäre Adele Westbrook / Pevná
common.buy 893
Digital Content Marketing Agata Krowinska / Brožovaná
common.buy 1 473
Cambridge Problems Unknown Author / Brožovaná
common.buy 436
HER HUSBAND'S KEEPER: A NOVEL FRANCES RI HAVERGAL / Pevná
common.buy 921
Připravujeme
Nice Fish Mark Rylance / Brožovaná
common.buy 386
Konstruktiv Gespräche führen Klaus Pawlowski / Brožovaná
common.buy 433

Content, in all its forms, is the single most critical element of any marketing campaign. Finding a successful equilibrium between content marketing and content strategy is difficult, but essential. Content - The Atomic Particle of Marketing goes beyond superficial descriptions of how to produce engaging social media content to offer the results of many years of deep quantitative research, and hours of interviews with senior marketers at some of the world's leading brands. Written by a recognised industry thought-leader, Content - The Atomic Particle of Marketing explores how content functions in the broader framework of all marketing, as well as organizational concerns and IT decision making. It will demonstrate the value content brings not only to "owned" media initiatives, such as a company website or blog, but also the essential role content plays in all other marketing initiatives, from social media to advertising to offline channels. It will enable readers to make the organizational, staffing, tools and process decisions necessary to get content up and running across divisions and organizational silos. Deeply researched and insightful, Content - The Atomic Particle of Marketing is, quite simply, the definitive research-based guide to content marketing.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet