Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consuming Religion

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consuming Religion Vincent J. Miller
Libristo kód: 04167688
Nakladatelství Bloomsbury Publishing, listopadu 2005
Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important... Celý popis
? points 140 b
1 400 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-12 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Algebra of Conscience V. A. Lefebvre / Brožovaná
common.buy 6 849
Brot und Spiele Andreas Popp / Pevná
common.buy 601
Arbeitsphysiologische Probleme Im Betrieb Bodo Schmidbauer-Jurascheck / Brožovaná
common.buy 1 676
Codes and Consequences Carol Myers-Scotton / Pevná
common.buy 5 323
Annual Reports on NMR Spectroscopy Graham Webb / Pevná
common.buy 5 358
100 Cases in Radiology Robert Thomas / Brožovaná
common.buy 1 270
Real World of Employee Ownership John Logue / Brožovaná
common.buy 1 248

Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important cultural issues it faces: consumerism or "consumer culture." While there is no shortage of expressions of concern about the corrosive effects of consumerism from the standpoint of economic justice or environmental ethics, there is a surprising paucity of theoretically sophisticated works on the topic, for consumerism, argues Miller, is not just about behavioral "excesses"; rather, it is a pervasive worldview that affects our construction as persons-what motivates us, how we relate to others, to culture, and to religion. Consuming Religion surveys almost a century of scholarly literature on consumerism and the commodification of culture and charts the ways in which religious belief and practice have been transformed by the dominant consumer culture of the West. It demonstrates the significance of this seismic cultural shift for theological method, doctrine, belief, community, and theological anthropology. Like more popular texts, the book takes a critical stand against the deleterious effects of consumerism. However, its analytical complexity provides the basis for developing more sophisticated tactics for addressing these problems.

Informace o knize

Plný název Consuming Religion
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2005
Počet stran 262
EAN 9780826417497
ISBN 0826417493
Libristo kód 04167688
Nakladatelství Bloomsbury Publishing
Váha 520
Rozměry 151 x 226 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet