Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consumers' Perception Toward Green Food Consumption

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumers' Perception Toward Green Food Consumption Phuah Kit Teng
Libristo kód: 16402588
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2016
Globally, the green movement and 'going green' are not new concepts. It started with saving trees, r... Celý popis
? points 110 b
1 095 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
November 9 Colleen Hoover / Brožovaná
common.buy 190
TOP
Jojo's - Jojolion T01 Hirohiko Araki / Brožovaná
common.buy 281
TOP
Fluent Python Luciano Ramalho / Brožovaná
common.buy 1 472
Canadian Oxford Dictionary of Current English Katherine Barber / Brožovaná
common.buy 220
Curso de cultura Mª ANGELES ALVAREZ MARTINEZ / Brožovaná
common.buy 593
Convolution Gary Ellis / Brožovaná
common.buy 409
Fuel Cell Technology Handbook / Brožovaná
common.buy 2 340
Follow Your Neighbor: A Darla King Novel Rosalee Richland / Brožovaná
common.buy 349
Two Beetles In a Box - Hardcover Matthew Shallvey / Pevná
common.buy 485

Globally, the green movement and 'going green' are not new concepts. It started with saving trees, replanting trees and recycling 30 years ago. However, going green has gone beyond environmentalism. The business of going green is getting more and more popular since consumers are increasingly becoming aware of environmental issues and are starting to alter their purchasing behavior to a more environmentally friendly way. Consumers' food consumption patterns are changing rapidly. Consumers become more concerned about the food they consume. They tend to consume foods that are nutritious, healthy, safe and friendly to the environment and animals. Thus the green concept is now steadily being disseminated among consumers in conjunction with sustainability and conservation of agricultural development. Therefore, the objective of this study is to determine Malaysian consumers' awareness, perception, attitudes, and intention to purchase green food.

Informace o knize

Plný název Consumers' Perception Toward Green Food Consumption
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 212
EAN 9783330089600
Libristo kód 16402588
Váha 334
Rozměry 150 x 220 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet