Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Consumers' Concepts of Materials

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumers' Concepts of Materials Shayne Beaver
Libristo kód: 06842141
Nakladatelství VDM Verlag, května 2011
User needs and wants dictate the way products are designed, produced, used and disposed of. The crea... Celý popis
? points 209 b
2 087
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Correction, addition and deletion Xanthe Geyer / Brožovaná
common.buy 1 308
Essays on Genetic Evolution and Economics Terence Charles Burnham / Brožovaná
common.buy 594
Die Sonnenkorona M. Waldmeier / Brožovaná
common.buy 774
Linguistic Units and Items G. Hammarstrom / Brožovaná
common.buy 2 902
BOLCOM PF CONCERTO 2 PF4 HANDS RED William Bolcom / Brožovaná
common.buy 464
L Allaitement Maternel En Basse-Normandie Stéphanie Lelong / Brožovaná
common.buy 3 783
DC Goes To The Movies Jean K Rosales / Brožovaná
common.buy 400
Psychology of the Religious Life George Malcolm Stratton / Pevná
common.buy 10 418
False Inheritance Michael Rice / Pevná
common.buy 4 544
Pedagogia Social En El Escenario de La Educacion Social José Gregorio Viloria Asención / Brožovaná
common.buy 1 049

User needs and wants dictate the way products are designed, produced, used and disposed of. The creation of emotional attachment with possessions is one way of approaching sustainable consumer-product relationships. This research aimed to gain a deeper understanding of the role materials play in the interaction and emotional attachment consumers have with their products. A study determined the consumers'' concepts of six materials currently used in product design. The study findings show both physical and emotional consumer concepts of the six materials. It is, however, the interaction of these concepts that is the most significant finding of this research. Each material concept is not only judged emotionally by consumers in its own right but in relation to other concepts as well. The interaction of the consumers'' concepts of materials can considerably effect the emotional judgement made about the material and the appropriateness of its application. This research makes a significant contribution to knowledge regarding the effect materials have on the consumers by identifying how materials can prompt emotional judgements and thereby alter the product user experience.

Informace o knize

Plný název Consumers' Concepts of Materials
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 232
EAN 9783639350814
ISBN 3639350812
Libristo kód 06842141
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 345
Rozměry 152 x 229 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet