Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consumerism, the New Idol of Postmodern America

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumerism, the New Idol of Postmodern America Mohammad Sadegh Najjarzadeha
Libristo kód: 16045205
Nakladatelství Noor Publishing, března 2017
The more we move onward in America's history, the more the effect of technology and science can be f... Celý popis
? points 119 b
1 189 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Can't Hurt Me David Goggins / Brožovaná
common.buy 667
evangelische Christenheit und die Juden Le Roi J.F.A. de Le Roi / Brožovaná
common.buy 1 115
Merchant Prince of Cornville Samuel Eberly Gross / Brožovaná
common.buy 587
Poesie. Les Oasis, Par J. Langeron Langeron-J / Brožovaná
common.buy 701
Ruhe und Gelassenheit (Puzzle) Alexandra Loos / Hra
common.buy 764
Weir of Hermiston Sidney Colvin / Brožovaná
common.buy 900
Festival and Civil War TONY OKONMAH / Pevná
common.buy 735

The more we move onward in America's history, the more the effect of technology and science can be felt quite tangible. To live in the present era makes this even more notable since the age is going through and begetting such pervasive phenomenon like consumerism. The fact is that this notion is strongly propagated in the postmodern era. Families in this era can be vividly identified as the mere slaves of technology and its omnivorous progeny, consumerism. Donald Richard DeLillo who is famous as Don DeLillo, as a postmodern author paid a comprehensive attention to this issue of technology and consumerism in his novels; White Noise and Cosmopolis.The plots depict a society or even more limited a family or a youngster that is not deliberately entangled in the ruling of technology and consumerism. This book explores in Don DeLillo's White Noise and Cosmopolis, the sociological and individual effects of science and technology, consumerism and trivialization of intrinsic values of humanity and the important role of media. This study hopes to demonstrate a study of both positive and negative consequences of the new idol of American society.

Informace o knize

Plný název Consumerism, the New Idol of Postmodern America
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2017
Počet stran 100
EAN 9783330845060
ISBN 3330845066
Libristo kód 16045205
Nakladatelství Noor Publishing
Váha 165
Rozměry 150 x 220 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet