Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream Christian Jehli
Libristo kód: 06827313
Nakladatelství VDM Verlag, září 2009
This book is about the difference between cream and vegetable fats in Super Premium Ice cream, parti... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Control de sexo en bovino mediante la utilizacion de anticuerpos Raymundo Rene Rivas Caceres / Brožovaná
common.buy 829
Beast of God Richard Wood / Brožovaná
common.buy 715
Comrade Roberts Kenneth Gee / Brožovaná
common.buy 910

This book is about the difference between cream and vegetable fats in Super Premium Ice cream, particularly with regard to the value attached to these by consumers. The findings throughout the different units of analysis reveal a clear preference (higher perception) for cream instead of vegetable fat in Super Premium Ice cream. One of the major findings of the investigation is that Perceived Value(PV) has been increasingly formed by non-material components, and that very often, higher abstractions are the key to understanding PV. Furthermore, the connections are more important than the elements themselves when it comes to influencing PV. The main values elicited by the analysis are Self Esteem, Belonging, Social Responsibility and Being Swiss. In summary the difference in the evaluation of vegetable fats and cream in Super Premium Ice cream did not stem from the physical attributes of the products themselves, but from elements of higher abstraction that are not visible in the product itself, e.g., origin, production process and conceivability.

Informace o knize

Plný název Consumer Perceptions of the Value of Fats in Super Premium Ice Cream
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 104
EAN 9783639192094
ISBN 3639192095
Libristo kód 06827313
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 163
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet