Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consumer Experiences and Emotion Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer Experiences and Emotion Management Avinash Kapoor
Libristo kód: 01995215
Nakladatelství Business Expert Press, prosince 2013
The purpose of emotion management is to build brand and create a sustainable competitive advantage.... Celý popis
? points 47 b
467 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Výprodej
Scent Marketing Patrick Leimgruber / Brožovaná
common.buy 1 048
Introduction to Neuromarketing & Consumer Neuroscience Dr Thomas Zoega Ramsoy / Brožovaná
common.buy 997
Introduction to Dynamical Systems D. K. ArrowsmithC. M. Place / Brožovaná
common.buy 3 510
Global Analysis M. Grmela / Brožovaná
common.buy 1 295
Buddha - Die vier Pforten Osamu Tezuka / Pevná
common.buy 490
Isus Sirpa Montonen / Brožovaná
common.buy 671
Připravujeme
Oberbayern, Sonderausgabe Bernd Römmelt / Pevná
common.buy 237
Chronik des europaischen Theaters Wolfgang Beck / Brožovaná
common.buy 474
Proof of Guilt Charles Todd / Brožovaná
common.buy 586
Mathematical Economics Gerard DebreuWerner Hildenbrand / Brožovaná
common.buy 1 470

The purpose of emotion management is to build brand and create a sustainable competitive advantage. Emotions can organize cognitive processes or disorganize them, be active or passive, lead to adaptation, or be maladaptive. Consumers may be conscious of their emotions or may be motivated by unconscious emotions. The primary emotions like joy, fear and anger individually or in combined form with different intensities have an adaptive significance in a consumers life. Therefore the purpose of this book is to emphasizes the value of emotions and explore mental behavioral and emotional dimensions that affect consumers of all age groups, societies and cultures. §This books approach provides an integrated view of the different perspectives of consumer emotions. The book examines the different elements of emotion, evidence of how emotions govern and organize consumer life, and emotion and individual functioning, including consumer psychological experiences through facial expressions, inner feelings and feedback. §The book provides an ability to understand and appreciate the power of emotions and consumer experiences in marketing and develop an understanding of issues of emotions and conscience in the area of marketing and how marketing can both help and hinder our realization of better living and working conditions.

Informace o knize

Plný název Consumer Experiences and Emotion Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 120
EAN 9781606496466
ISBN 1606496468
Libristo kód 01995215
Nakladatelství Business Expert Press
Váha 268
Rozměry 152 x 229 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet