Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Consumer Behaviour in Asia

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Consumer Behaviour in Asia Hellmut Schutte
Libristo kód: 04598520
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN, června 1998
Understanding and effectively marketing within Asia is vital to many firms' global expansion and suc... Celý popis
? points 147 b
1 472
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-14 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Jewish Theology and World Religions Alon Goshen-Gottstein / Pevná
common.buy 2 273
Balkan-Krisen als Katalysator der ESVP Antonia van Delden / Brožovaná
common.buy 899
Fairy Tales Ruth B. Bottigheimer / Brožovaná
common.buy 673
Authors and Artists for Young Adults Dwayne Hayes / Pevná
common.buy 9 365
Goethe and the English-Speaking World Nicholas Boyle / Pevná
common.buy 3 635
Professional Athletes / Brožovaná
common.buy 979
Detente Deception Douglas Rivero / Pevná
common.buy 2 532
Optimists Ian C. Bradley / Brožovaná
common.buy 773

Understanding and effectively marketing within Asia is vital to many firms' global expansion and success. Yet many marketing strategies are based on a western perspective of what consumers want and respond to. In this work, the authors argue that Asian cultures and Western cultures are distinctly different along many fundamental underlying cultural dimensions. This difference means that Asian consumer behaviour is distinct and that the applicability to Asian consumers of existing consumer behaviour concepts should be re-evaluated. In this book, the authors outline and explain these differences and put forward modifications to many well-known consumer behaviour concepts. They show how firms need to modify their marketing strategies in such areas as segmentation, positioning and the marketing mix in order to successfully penetrate these markets. This book should be of interest to: Western managers of companies marketing consumer products in Asia; MBA students studying a course in consumer behaviour and/or international business; and academics and researchers in the field of consumer behaviour and/or Asia-Pacific.

Informace o knize

Plný název Consumer Behaviour in Asia
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1998
Počet stran 275
EAN 9780333736258
ISBN 0333736257
Libristo kód 04598520
Nakladatelství PALGRAVE MACMILLAN
Váha 581
Rozměry 155 x 235 x 234
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet