Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Consumer behaviour in an online shopping environment

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Consumer behaviour in an online shopping environment Carlota Lorenzo
Libristo kód: 06818555
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., listopadu 2008
The overall goal of this book is focused on the §analysis of the impact of online store design on §c... Celý popis
? points 219 b
2 194 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
The Starless Sea Erin Morgenstern / Brožovaná
common.buy 236
TOP
Falling Away Penelope Douglas / Brožovaná
common.buy 254
TOP
Books of Jacob Olga Tokarczuk / Pevná
common.buy 807
Lonely Planet Pocket Naples & the Amalfi Coast Brendan Sainsbury / Brožovaná
common.buy 225
Agile HR Riina Hellstrom / Brožovaná
common.buy 970
Ceramics: The Indispensable Guide Duncan Hooson / Brožovaná
common.buy 749
Pathology of Laboratory Rodents and Rabbits 4e Stephen W. Barthold / Pevná
common.buy 3 990
British Empire: A Very Short Introduction Ashley Jackson / Brožovaná
common.buy 249
Naked as Nature Intented Pamela Green / Pevná
common.buy 720
Materiality of Interaction Mikael (Umea University) Wiberg / Pevná
common.buy 1 079
Think & Date Like a Man April Masini / Brožovaná
common.buy 347
Evelyn Waugh / Brožovaná
common.buy 1 677
Contextualizing Inclusive Education David Mitchell / Pevná
common.buy 5 586
Divided Inheritance Eveline Podgorski / Brožovaná
common.buy 948

The overall goal of this book is focused on the §analysis of the impact of online store design on §consumer specifically, affective, cognitive and §behavioural responses within a virtual environment.§Based on these theoretical foundations, through the §creation of a web tool as a methodological basis for §the development of the empirical analysis of this §research, an experimental study between subjects §2x2x2 was developed in order to discuss the impact §of three web elements of online environment §(navigational structure, music and animations of §products) on consumer internal states (cognitive, §affective and satisfaction) and behavioural §responses (approach responses, web-duration visit, §products and money-bought). In addition, we examined §the mediator effect of three covariables §(involvement, atmospheric responsiveness, and §perceived risk) between analyzed webmospheric tools §and consumer responses.As overall results, positive §and significant differences between the groups §object of experimentation were obtained with regard §to the effects of independent variables mentioned on §dependent variables of the model.

Informace o knize

Plný název Consumer behaviour in an online shopping environment
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 536
EAN 9783639094923
ISBN 3639094921
Libristo kód 06818555
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 722
Rozměry 154 x 225 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet