Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption Huan Chen
Libristo kód: 06844065
Nakladatelství VDM Verlag, července 2011
Product placement, the intentional, paid inclusion of product, service, brand or/and brand identifie... Celý popis
? points 189 b
1 893 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Psychedelic Explorer's Guide James Fadiman / Brožovaná
common.buy 414
TOP
Woodland Sounds SAM TAPLINN / Leporelo
common.buy 333
TOP
Ancient Italian Tarot Lo Scarabeo / Karty
common.buy 486
TOP
Sheets Brenna Thummler / Brožovaná
common.buy 373
Last Kids on Earth and the Skeleton Road Max Brallier / Brožovaná
common.buy 208
Dataclysm Christian Rudder / Brožovaná
common.buy 271
Připravujeme
Foiled / Brožovaná
common.buy 485
The Little Book of Takoyaki Jessica Harlan / Brožovaná
common.buy 544
Helena Blavatsky Nicholas Goodrick-Clarke / Brožovaná
common.buy 359
UML for Real Luciano Lavagno / Brožovaná
common.buy 4 643
COMING HOME Michael Chatfield / Digital
common.buy 449
Migration and Admixture of Sheep in Africa Ouna Benard Aswani / Brožovaná
common.buy 1 375
Teaching Plato in Palestine Carlos Fraenekel / Pevná
common.buy 861
Heroic and Creative Meaning of Socialism Jose Carlos Mariategui / Pevná
common.buy 2 368
Confessions of a Level 9 Nerd Raymond Schaff / Brožovaná
common.buy 489

Product placement, the intentional, paid inclusion of product, service, brand or/and brand identifier into media content, has gained popularity since the 1980s and is considered an effective marketing practice to influence consumers'attitudes and behaviors. Recently, with the emergence of social network sites, more and more products and brands have been integrated into this newly emerged media platform. In particular, with the growing worldwide popularity of social gaming like Mafia Wars, which is played by more than 25 million social media users each month on Facebook, marketers started weaving brands into the social gaming environment. However, compared to the popularity of industry practice, very little academic literature exists on how to best utilize product placements in this new and budding media platform to achieve maximum marketing communication effects. This book, therefore, provides a new metric of success for social network marketing by revealing how Chinese urban white-collar professionals perceive, understand, and interpret product placements woven in a newly launched and very popular Chinese SNS: Happy Network (www.kaxin001.com).

Informace o knize

Plný název Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption
Autor Huan Chen
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 192
EAN 9783639374070
ISBN 363937407X
Libristo kód 06844065
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 290
Rozměry 152 x 229 x 11
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet