Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Concurrent Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Concurrent Marketing Frank V. Cespedes
Libristo kód: 06465066
Nakladatelství Harvard Business Review Press, září 1995
Concurrent Marketing examines certain "key interfaces" that exist between sales, marketing, and cust... Celý popis
? points 75 b
749 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Batman Vol. 1: The Court of Owls (The New 52) Scott Snyder / Brožovaná
common.buy 347
The Purple Scar Volume Three: The Black Fog Gene Moyers / Brožovaná
common.buy 445
Larry Cohen Tony Williams / Brožovaná
common.buy 1 251
Public Relations for Asia T. Morris / Brožovaná
common.buy 2 085
Public Relations for Asia Trevor Morris / Pevná
common.buy 2 220

Concurrent Marketing examines certain "key interfaces" that exist between sales, marketing, and customer service. Shows how the field sales force serves as a crucial link in organizing and implementing marketing efforts, examines issues that can impede effective integration of the three groups, and provides specific examples of how different companies address these issues as they move toward interdependence.

Informace o knize

Plný název Concurrent Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1995
Počet stran 240
EAN 9780875844442
ISBN 9780875844442
Libristo kód 06465066
Váha 660
Rozměry 155 x 235 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet