Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Concept Mapping with Young Children

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Concept Mapping with Young Children Amy Cassata-Widera
Libristo kód: 06826729
Nakladatelství VDM Verlag, srpna 2009
The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior t... Celý popis
? points 138 b
1 375 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hang Man James A Marshall / Brožovaná
common.buy 228
Coming Shape of Organization Meredith R. Belbin / Brožovaná
common.buy 1 547
Selected Poems of James Merrill James Merrill / Brožovaná
common.buy 480
Digital Music Processing Experiments Gergely Szigeti / Brožovaná
common.buy 1 375
Georg Brandes og Europa Olav Harslof / Brožovaná
common.buy 1 433
Leadership Unplugged Steven Sonsino / Pevná
common.buy 1 414
Time with the Creator Jeffrey W Steed / Brožovaná
common.buy 367
Subordination (RLE Feminist Theory) Clare Burton / Pevná
common.buy 3 922
Ethik in der Psychiatrie Walter Pöldinger / Brožovaná
common.buy 2 357
Prozessanalyse im medizinischen Umfeld Norman Jähnke / Brožovaná
common.buy 1 375
Coastal Zone Management Handbook John R. Clark / Pevná
common.buy 9 743
MG MGC Workshop Manual / Brožovaná
common.buy 1 469

The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior toward planning, applying strategies, monitoring progress, and accomplishing goals, providing an important foundation for future academic success. Using mixed methodology, this study explores the potential for the concept map to function as a metacognitive tool with kindergarten children in one classroom over eight weeks. Children came to understand the symbolic, communicative and metacognitive nature of the task through instructional interactions during concept map creation and revision. Creating concept maps independently, children demonstrated increased planning behavior as a function of concept map complexity, while children varied in concept map accuracy and self-correcting behavior according to their level of task understanding. Findings, relevant to educators, researchers, and scholars of developmental and cognitive psychology, extend knowledge on the benefits and limitations of engaging in concept mapping with young children to foster their use and further development of metacognitive processes.

Informace o knize

Plný název Concept Mapping with Young Children
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 120
EAN 9783639185720
ISBN 3639185722
Libristo kód 06826729
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 186
Rozměry 152 x 229 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet