Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Cómo se hace un plan estratégico : modelo de desarrollo de una empresa

Jazyk ŠpanělštinaŠpanělština
Kniha Brožovaná
Kniha Cómo se hace un plan estratégico : modelo de desarrollo de una empresa Francisco Abascal Rojas
Libristo kód: 13090371
Nakladatelství ESIC Editorial, listopadu 1999
Segunda parte de "cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico" hace refere...
? points 86 b
861 včetně DPH
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Segunda parte de "cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico" hace referencia a un caso real, acomodando muchas situaciones particulares que se ajustan al desarrollo diario de las empresas.

Informace o knize

Plný název Cómo se hace un plan estratégico : modelo de desarrollo de una empresa
Jazyk Španělština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1999
Počet stran 482
EAN 9788473562195
ISBN 8473562194
Libristo kód 13090371
Nakladatelství ESIC Editorial
Váha 790
Rozměry 170 x 240
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet