Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Community Based Innovation

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Community Based Innovation Alexander Schroll
Libristo kód: 05300402
Nakladatelství Diplomica Verlag, srpna 2014
Die Lead User Methode sowie 'Toolkits for User Innovation and Design' erzielen oft nicht die gewünsc... Celý popis
? points 162 b
1 623 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Build Your Community Richard Millington / Brožovaná
common.buy 493
Crazy Rich Asians Kevin Kwan / Brožovaná
common.buy 220
Astral City - Unser Heim, 1 DVD Wagner de Assis / DVD
common.buy 551
Buzzing Communities Richard Millington / Adobe ePub
common.buy 487
Strategic Decisions Vassilis Papadakis / Pevná
common.buy 4 671
William Faulkner David L. Minter / Brožovaná
common.buy 939
Facing Terror Jim Rodgers / Brožovaná
common.buy 2 196
Sinners in Summertime Sigurd Hoel / Brožovaná
common.buy 377
Willi Weidlich's kleiner Revierratgeber Haralds Klavinius / Pevná
common.buy 752

Die Lead User Methode sowie 'Toolkits for User Innovation and Design' erzielen oft nicht die gewünschten Ergebnisse in Innovationsprojekten. Die aktuelle Forschung aus dem Bereich der Opensource-Software zeigt dagegen einen völlig neuen Ansatz auf: In sogenannten Innovation Communities treffen sich innovative User mit dem Ziel, Produkte zu verbessern oder neuartige Produktideen zu generieren. Die Teilnahme ist meist extrinsisch motiviert, z.B. durch einen persönlichen oder beruflichen Nutzen der Innovation. Unternehmen können gezielt Innovation Communities in ihre Produktentwicklung integrieren, etwa durch die passive Nutzung oder die aktive Gründung einer Community.§Diese Studie erarbeitet die Grundprinzipien von Innovation Communities. Weitere Nutzungsmöglichkeiten für Unternehmen werden diskutiert, wie etwa die Integration der Community von der Produktentwicklung bis hin zur Vermarktung durch Buzz-Marketing. Ausgehend von den Grundelementen werden die Erfolgsfaktoren für eine erfolgreiche Implementierung einer Innovation Community erläutert. Dies wird daraufhin am Projekt 'Opensourcing University' praxisnah dargestellt.

Informace o knize

Plný název Community Based Innovation
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 104
EAN 9783842879140
ISBN 3842879148
Libristo kód 05300402
Nakladatelství Diplomica Verlag
Váha 132
Rozměry 148 x 210 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet