Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Communicating India's Soft Power

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Communicating India's Soft Power DayaKishan Thussu
Libristo kód: 01989806
Nakladatelství Palgrave Macmillan, října 2013
In recent years, India has emerged as a major economic and political power: on the basis of purchasi... Celý popis
? points 157 b
1 566 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Black Maria Diana Wynne Jones / Brožovaná
common.buy 208
Robert Crumb. Sketchbooks 1964-1982 Dian Hanson / Pevná
common.buy 25 144
Flame-Retardant Polymeric Materials Eli Pearce / Brožovaná
common.buy 1 540
Immune Deficiency and Cancer David T. Purtilo / Brožovaná
common.buy 1 540
Corporate Tax Evasion in a Globalized Enivronment Alexander Teepe / Brožovaná
common.buy 4 385
Distributed Context-Aware Systems Paulo Ferreira / Brožovaná
common.buy 1 540
Cormix1 / Brožovaná
common.buy 537
Elektronische Personalbeschaffung Enrico Vollrath / Brožovaná
common.buy 1 142
Auswirkungen der Kapitalstruktur auf den Unternehmenserfolg Verena Fleckenstein / Brožovaná
common.buy 4 664
Method and Culture of Comparative Law Maurice Adams & Dirk Heirbaut / Pevná
common.buy 3 968

In recent years, India has emerged as a major economic and political power: on the basis of purchasing-power parity, it was the world's third largest economy in 2013. Yet the country's cultural influence outside India has not been adequately analyzed in academic discourses. As the world's largest democracy with a vibrant and pluralist media system, India offers an excellent case study of the power of culture and communication in the age of mediated international relations. This book, a pioneering attempt, from an international communication/media perspective, is aimed to fill the existing gap in scholarship in this area. The discussion of India's rising soft power is located within a historical context, thus problematizing the notion of Soft Power itself. The book will be aimed at university courses on global media/international relations/area studies - among others.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet