Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Collaborative Promotions

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Collaborative Promotions Daniela Wiehenbrauk
Libristo kód: 01655957
Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufact... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Allegro Nadia Nuti / Brožovaná
common.buy 250
Evening Class Maeve Binchy / Brožovaná
common.buy 220
RoméoXXL L. Dickler / Brožovaná
common.buy 564
L'aceto balsamico modenese Laura Rangoni / Brožovaná
common.buy 134
E.T.A. Hoffmann. Ein Universalgenie? Lisa Maria Herzog / Brožovaná
common.buy 1 443
Orientalism and Imperialism Andrew Wilcox / Pevná
common.buy 4 872
Investitionszyklen in Polen. Peter von der Lippe / Brožovaná
common.buy 2 629
Fleeting Moment in My Country N Malathy / Brožovaná
common.buy 447
And Caret Bay Again Velma Pollard / Brožovaná
common.buy 563
Kunst als Philosophie Robert B. Pippin / Pevná
common.buy 694
Aus dem Takt gekommen Gerda Brömel / Brožovaná
common.buy 769
Berufsdeutsch - Basisband Carlo Dirschedl / Brožovaná
common.buy 615
Computational Methods in Systems Biology David Gilbert / Brožovaná
common.buy 1 540
My Love Forever Helen Bright / Brožovaná
common.buy 382
Rari ma non troppi Andrea Fiorucci / Brožovaná
common.buy 429
Developmental Biology of Teleost Fishes Yvette W. Kunz / Brožovaná
common.buy 6 032

Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufacturers in today s retail environment. Beloved because they attract smart customers and generate an immediate effect on a brand s sale. Feared because there is uncertainty about the competitors behavior and the actual customer demand leading to high forecast errors. For the retailer, this results in a doom loop of over- or understocking with high inventory costs in the supply chain.§Collaboration between retailers and the manufacturer disentangles the doom loop. The thesis reveals the appropriate kind and timing of information and develops a so called Competition Index. Inventory in the supply chain is eliminated and the customer is served better at a lower price. Based on a joint inventory and pricing model and an empirical analysis, it shows that the supply chain efficiency gains from collaborative promotions result in a win for customers, retailers and the manufacturer.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet