Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Collaborative Customer Relationship Management

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Collaborative Customer Relationship Management Alexander H. Kracklauer
Libristo kód: 01650896
Nakladatelství Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, listopadu 2010
Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organiza... Celý popis
? points 154 b
1 540 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hellblazer Popel a prach Brian Azzarello / Pevná
common.buy 264
Nové mocnosti globálního Jihu Linda Piknerová; David Šanc / Brožovaná
common.buy 274
Complete Illustrated Lewis Carroll Lewis Carroll / Brožovaná
common.buy 580
Family & Friends 6 Audio Class CD Jenny Quintana / Audio CD
common.buy 1 145
Butoh Fraleigh / Brožovaná
common.buy 903
Der grüne Heinrich, Erste Fassung Gottfried Keller / Brožovaná
common.buy 500
Africa's Odious Debts James Boyce / Brožovaná
common.buy 796
Engineering Education and Management Liangchi Zhang / Pevná
common.buy 6 032
Haus der Schildkröten Annette Pehnt / Brožovaná
common.buy 258
Changing the Questions Margaret A. Farley / Brožovaná
common.buy 761

Driven by rapidly changing business environments and increasingly demanding consumers, many organizations are searching for new ways to achieve and retain a competitive advantage via customer intimacy and CRM. This book presents a new strategic framework that has been tested successfully with various global companies. New management concepts such as Collaborative Forecasting and Replenishment, CRM, Category Management, and Mass Customization are integrated into one holistic approach. Experts from companies like McKinsey and Procter&Gamble, as well as authors from renowned academic institutions, offer valuable insights on how to redesign organizations for the future.

Informace o knize

Plný název Collaborative Customer Relationship Management
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 276
EAN 9783642055294
ISBN 364205529X
Libristo kód 01650896
Váha 444
Rozměry 155 x 235 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet