Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Classification and Analysis of Management and Marketing Data

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Classification and Analysis of Management and Marketing Data Tina Facca
Libristo kód: 06842239
Nakladatelství VDM Verlag, září 2011
This work investigates effective methods of statistical analysis for strategic decision making in ma... Celý popis
? points 209 b
2 087
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Energy Methods in Continuum Mechanics S. N. Antontsev / Brožovaná
common.buy 4 463
Parteien in Der Burgergesellschaft Daniel Dettling / Brožovaná
common.buy 823
Making of the Victorian Novelist Bradley Deane / Brožovaná
common.buy 743
Last Stand at Mobile John C. Waugh / Pevná
common.buy 650
Human Nature and the Ethics of Progress Robert Geraci / Brožovaná
common.buy 2 194
Life Like No Other Walter F Crissey / Brožovaná
common.buy 568
Saint Quiteria: Virgin And Martyr Katharine D. Scherff / Brožovaná
common.buy 1 168
LIGHTSHIPS WAYNE KIRKLIN / Brožovaná
common.buy 452
Wohlfahrtsstaatliche Geschlechterpolitik Am Beispiel sterreichs Regina-Maria Dackweiler / Brožovaná
common.buy 1 603
Talking to the Audience Bridget Escolme / Pevná
common.buy 4 278
Religion and Society in Frontier California Laurie F. Maffly-Kipp / Brožovaná
common.buy 1 143
Traffic in Women Siriporn Skrobanek / Brožovaná
common.buy 1 431

This work investigates effective methods of statistical analysis for strategic decision making in managerial and marketing applications. The motivation is to bridge the gap between statistics and marketing management by presenting statistical methods that are helpful in classifying segments. Three datasets are analyzed, and statistical methods are applied to solve management and marketing problems. The first portion investigates job seeking behaviors and aims to classify employees as either currently seeking a new position, passive, or not seeking a new position, without directly asking the employee. This provides management with a better understanding of the stability of the organization. The second portion examines leadership behaviors and provides a reliable self-assessment tool for understanding the underlying constructs of leadership behaviors. The third portion addresses resource allocation in a business franchise and differentiates between franchisees with the same level of tenure yet significantly different revenue results. The contribution is the development of a method to effectively allocate franchisor resources.

Informace o knize

Plný název Classification and Analysis of Management and Marketing Data
Autor Tina Facca
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 252
EAN 9783639351897
ISBN 3639351894
Libristo kód 06842239
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 372
Rozměry 152 x 229 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet