Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Children's Food

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Children's Food G. Smith
Libristo kód: 06795652
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., září 2011
The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food pr... Celý popis
? points 467 b
4 671 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Cottage Garden Claus Dalby / Pevná
common.buy 707
TOP
Norwegian Wood Haruki Murakami / Brožovaná
common.buy 239
TOP
Art of Rigging George Biddlecombe / Brožovaná
common.buy 234
Garden Futures Viviane Stappmanns / Pevná
common.buy 1 157
Acoustic Blues Guitar Lou Manzi / Brožovaná
common.buy 744
Jewish Kulturbund Theatre Company in Nazi Berlin Rebecca Rovit / Brožovaná
common.buy 1 266
Manana Starts Today Sandra Elaine Scott / Brožovaná
common.buy 419
Sindhi Pauline A Brown / Brožovaná
common.buy 1 174
Child Anxiety Disorders Candice A. Alfano / Pevná
common.buy 1 729
How to Do Good and Avoid Evil Walter Homolka / Pevná
common.buy 427
Das Unmögliche im Rahmen des Möglichen Andrea Müller / Brožovaná
common.buy 1 487
Officer-Involved Shootings and Use of Force Randy Dickson / Brožovaná
common.buy 3 506

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society. The book begins by setting the scene and looking at the way children influence food choices within the family and the role advertising is thought to play in driving those choices. Professor Stratton of The Psychology Business (Department of Psychology, Leeds University) has world renowned expertise in the methodology of researching family dynamics and he shows which are the prime influences on the family diet. J.W. Thompson Advertising Board Director Jane Mathews then evaluates what constitutes effective advertising and reveals enduring themes within the children's marketplace. In Chapter 3, Dr Kathryn O'Sullivan of the Kellogg's company examines the nutritional importance of food under the title 'Starting the day right'. She demonstrates her expertise for introducing young taste buds to products which 'Break the fast'. Simon Lang, Senior Consultant at the Henley Centre follows by examining not only why food tastes change in children but also why family eating is itself changing and the implications for the future.

Informace o knize

Plný název Children's Food
Autor G. Smith
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 258
EAN 9781461284246
ISBN 1461284244
Libristo kód 06795652
Váha 423
Rozměry 155 x 235 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet