Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Characterizing Pedagogical Flow

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Characterizing Pedagogical Flow W.H. Schmidt
Libristo kód: 01395229
Nakladatelství Springer, září 1996
Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national resea... Celý popis
? points 304 b
3 037 včetně DPH
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 13-16 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Celý život Jan Zábrana / Pevná
common.buy 503
Loď osudu Robin Hobb / Pevná
common.buy 142
Pocta moravskému teplokrevníkovi Dalibor Gregor; Stanislav Hošák / Pevná
common.buy 273
Připravujeme Nové
Entdeckenswerte Wissenschaftspoesie Martinia Neumeyer / Brožovaná
common.buy 706
Lectures on Political Economy (Routledge Revivals) Knut Wicksell / Brožovaná
common.buy 3 117
Academic Writing, Philosophy and Genre Michael A. Peters / Brožovaná
common.buy 805
Marketing Fur Professionelle Dienstleistungen Gertrud Schmitz / Brožovaná
common.buy 1 676
Die Vorbereitung des Romans Roland Barthes / Brožovaná
common.buy 456
Locally Conformal Kähler Geometry Sorin Dragomir / Pevná
common.buy 3 037
Cambridge Main Line Through Time Part 1 Andy T Wallis / Brožovaná
common.buy 464
Death of Judeo-Christianity Lawrence Swaim / Brožovaná
common.buy 580
Inventory of Heaven Jane Feaver / Brožovaná
common.buy 293

Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathematics and science education that were dramatically different for each of the countries involved: France, Japan, Norway, Spain, Switzerland, and the United States. To explain these differences, it is proposed that the interaction of curriculum and pedagogy is culturally unique and yields classroom learning experiences that are qualitatively different from country to country. This idea has profound implications for how international education research is interpreted.

Informace o knize

Plný název Characterizing Pedagogical Flow
Autor W.H. Schmidt
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1996
Počet stran 230
EAN 9780792342724
ISBN 0792342720
Libristo kód 01395229
Nakladatelství Springer
Váha 1160
Rozměry 155 x 235 x 16
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet