Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality Shoaib Ali
Libristo kód: 06858399
Nakladatelství LAP Lambert Academic Publishing, listopadu 2011
Celebrity endorsement is considered an effective promotional tool worldwide, yet in Pakistan efforts... Celý popis
? points 117 b
1 168 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 9-11 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Interpersonal World of the Infant Daniel N. Stern / Brožovaná
common.buy 853
Toulky českou minulostí 801-850 collegium / Audio CD
common.buy 281
Připravujeme
Tradition, Rationality, and Virtue Thomas D. D'Andrea / Pevná
common.buy 5 127
Digital Divide / Brožovaná
common.buy 1 912
How to Teach Writing Lyman D Smith / Brožovaná
common.buy 537
Die Chemische Bindung Hermann Hartmann / Brožovaná
common.buy 1 948
L' ENQUETE RUSSE Jean-Francois Parot / Brožovaná
common.buy 324
Spaced Out Nicola Garmory / Brožovaná
common.buy 1 154
Automatisierung Mit Industrierobotern Winfried Rehr / Brožovaná
common.buy 1 676
Sozialdemokratie - Ihr Ende Und Ihr Gluck Paul Lensch / Brožovaná
common.buy 1 428
Die Landschaft in Gottfried Kellers Prosawerken Otto Luterbacher / Brožovaná
common.buy 437
Balancing Written History with Oral Tradition Hassimi Oumarou Maiga / Pevná
common.buy 5 586
Forms of Desire Edward Stein / Brožovaná
common.buy 1 759

Celebrity endorsement is considered an effective promotional tool worldwide, yet in Pakistan efforts to study its effect on promotion and building brand is scarce. Celebrity Endorsement is an effective advertising strategy to endorse the brands. The purpose of this study is to find whether celebrity endorsement is an effective promotional tool to build brand equity, brand credibility and brand personality in case of Beverages Industry of Pakistan. Using responses collected from 125 respondents, different analytical tools like reliability assessment analysis, regression analysis and ANOVA are applied to find the answer of research questions. We find statistically significant relationships between studied variables. The findings of this study shows that Celebrity endorsement has strong impact on brand equity, moderate impact on brand credibility and less significant impact on brand personality. The use of celebrity endorser across the market would allow the economies of scale in promotion and consistency in brand image. This emperical research provides a number of implications for both theory and practice. This study can also enrich the body of knowledge.

Informace o knize

Plný název Celebrity Endorsement Impact on Brand Equity,Credibility& Personality
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 100
EAN 9783659262173
Libristo kód 06858399
Váha 150
Rozměry 150 x 220 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet