Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Carrefour Enters India

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Carrefour Enters India Markus Slamanig
Libristo kód: 01676111
Nakladatelství Grin Publishing, července 2012
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, printed... Celý popis
? points 99 b
986 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Wheel of Time Companion Robert Jordan / Brožovaná
common.buy 508
Amerika Cestování s Olinkou George Knessl / Pevná
common.buy 251
Alter Ego Annie Berthet / Brožovaná
common.buy 398
Zulassung Von Wertpapieren Zum B rsenhandel Paul Jacobs / Brožovaná
common.buy 1 676
Can Only One Religion Be True? Robert B Stewart / Brožovaná
common.buy 883
Elephants, Economics and Ivory Edward Barbier / Pevná
common.buy 4 944
Determinacion de metilxantinas mediante sensores en flujo continuo Eulogio José Llorent Martínez / Brožovaná
common.buy 829
Century 21 Accounting Claudia B Gilbertson / Pevná
common.buy 2 691
Doctrine of Slavery Bill Warner / Brožovaná
common.buy 289
Business Intelligence Marie-Aude Aufaure / Brožovaná
common.buy 1 540

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Trade and Distribution, printed single-sided, grade: A, Florida International University, Modesto A. Maidique Campus, language: English, abstract: In accordance with Carrefour s global strategy to show presence in all major emerging markets, the company entered India (Economic Times, Dec 31 2010), although the Indian government is still following strict regulations for foreign companies. No foreign direct investment (FDI) is allowed in the so-called multi-brand retail category, that is, organized retail that sell multiple-brands to end-consumers (Chari, Raghavan, 2011). However, there are no such obstacles for the so-called cash&carry retail category, which refers to wholesale retail; thus, foreign companies are allowed to sell goods and merchandise to other retailers, to industrial, commercial, institutional, or other professional business users, or to other wholesalers (Chari, Raghavan, 2011).Given this situation, Carrefour used an approach to set-up a cash & carry format store to circumvent the barriers imposed by the government (Economic Times, Dec 31 2010). The store is located in Delhi, has opened in December 2010 and sells over 10,000 products in both, the food and non-food category (Economic Times, Dec 31 2010). Using this as a first step, Carrefour will be able to learn and understand the specificities of the Indian market and use the store as a hub for further expansion throughout the market (Economic Times, Dec 31 2010).

Informace o knize

Plný název Carrefour Enters India
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 60
EAN 9783656183457
ISBN 3656183457
Libristo kód 01676111
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 91
Rozměry 148 x 210 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet