Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 74 Zásilkovna 49 PPL 99

Capturing, Analyzing, and Managing Word-of-Mouth in the Digital Marketplace

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Capturing, Analyzing, and Managing Word-of-Mouth in the Digital Marketplace Sumangla Rathore
Libristo kód: 09864463
Nakladatelství Idea Group,U.S., srpna 2015
"This book explores the way the new channels and platforms emerging from the Internet use and how th... Celý popis
? points 583 b
5 833 včetně DPH
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


"This book explores the way the new channels and platforms emerging from the Internet use and how they affect our everyday interactions, particularly as they relate to meaning, growth, and recent trends, practices, issues, and challenges surrounding the world of modern marketing"--

Informace o knize

Plný název Capturing, Analyzing, and Managing Word-of-Mouth in the Digital Marketplace
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 339
EAN 9781466694491
ISBN 9781466694491
Libristo kód 09864463
Nakladatelství Idea Group,U.S.
Váha 1148
Rozměry 152 x 229 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet